خانواده سالم = زندگی سالم

سبک زندگی اسلامی

خانواده سالم = زندگی سالم

سبک زندگی اسلامی

خانواده سالم = زندگی سالم
وبلاگ شخصی یعقوب ایزدپناه
💖 کپی مطالب با ذکر صلوات آزاد است 💖
💠خانواده سالم = زندگی سالم💠
🌷 قالب عددی 🌷
💖در پیام رسان سروش دنبال کنید 👇👇👇
sapp.ir/khanevadeysalem
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

باسلام وخسته نباشیدنوع برخورد باکودکانی که تمایل دارند باوالدین بخوابند چگونه باید باشد سن دخترم 8سال می باشد وبسیار وابسته به من است درضمن یک دختر 17ساله نیزدارم.

جواب ----------------------------------------------------------------

کودکان ما باید یاد بگیرند که محل آرامش و خواب آنها باید در جایی ثابت و مخصوص به خود آنها باشد. و برای مدتی شما نیز باید این مسئله را جا بیندازید. به این صورت که در جای خود بخوابد و شما نیز همراه او باشید و نزدیک او بخوابید. در صورتی که در طول شب به شما مراجعه کرد او را به محل قبلی برگردانید و ادامه خواب او را در همانجا ثابت کنید. به این صورت که صبح پس از بیداری مشاهده کند که در اتاق خود خوابیده و بیدار شده است. پس از مدتی که به این روال عادت کرد فاصله خودتون رو زیاد کنید تا به تدریج استقلال کودک شما بدست آید.

شرایط اتاق خواب کودک نیز بهتره دلنشین باشد. مثل نور آرامش بخش و کم (تاریکی ایجاد ترس می کند). محیط اتاق را خیلی شلوغ نکنید تا از پراکندگی ذهن جلوگیری شود. از وجود عروسک در کنار کودک در جایگزینی وجود خودتان استفاده کنید. قصه در مورد موضوعات مختلف بدلیل غیر مستقیم بودن روش مناسبی برای آموزش موارد تربیتی است. از تشویق نیز در افزایش رفتار مورد نظر استفاده کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۴
یعقوب ایزدپناه

خواب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی